Dieta a ilość wypijanych płynów

Dieta a ilość wypijanych płynów

Na polskim rynku napojowym pojawiają się coraz to nowsze marki, smaki i rodzaje. Kolorowe i zabarwiane, energetyczne i dietetyczne – wszystkie te rodzaje napojów są szkodliwe dla zdrowia człowieka. Przede wszystkim zawierają benzoesan sodu i sorbinian potasu, które bardzo niekorzystnie wpływają na nasz organizm. Podczas różnych diet stosujemy dziwne napoje, które niby mają dawać nam poczucie sytości. Są to zwykłe trucizny. Podczas diety, ale o też po niej, najzdrowszym napojem jest zwykła woda mineralna niegazowana dostępna w każdym sklepie, w przyzwoitej cenie. Bezsmakowa woda, która jest podstawą naszego organizmu pozwoli nam na szybką zmianę wagi. Ważne jest jednak, żeby wypijać jej, co najmniej półtora litra dziennie. To nie jest nic trudnego. Można wykorzystać ją, jako sposób na głód. Jeżeli mamy dość rygorystyczną dietę i naprawdę czujemy się głodni, zamiast chwytać za lodówkę wypijmy trzy szklanki wody. Będziemy wówczas pełni, a nasz żołądek będzie oszukany, ponieważ pomyśli, że jest wypełniony pokarmem. Niektórzy jednak narzekają, że nie lubią smaku wody mineralnej. Do tego można się przyzwyczaić, jak i do zdrowego jedzenia. Warto wypracować w sobie system osiągania celu, pomimo tego, że coś jest niesmaczne. Nasze babcie zawsze powtarzały, że jedzenie nie ma być smaczne tylko zdrowe, dlatego żyły tak długo.